ashes to ashes
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

KazaloLatest imagesIščiRegistriraj sePrijava

the kindness of strangers

Go down 
5 posters
AvtorSporočilo
-
love is lost on you
love is lost on you
-

Število prispevkov : 320
Kraj : new orleans

the kindness of strangers Empty
ObjavljaNaslov sporočila: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 4:18 am

večinoma izdelujem samo avatarje, v primeru da to dopišete, pa vam naredim tudi slike za opis/plot page. lahko dodate link do galerij/-e - sploh, če ima vaša oseba malo kvalitetnih slik -, ni pa nujno. vse želje, ki jih imate glede izdelkov prav tako dopišite and that's it.

spodnji primeri so malo starejši, zato ne zagotavljam, da bom uporabila enake efekte.

smitten3 

the kindness of strangers Untitled-2the kindness of strangers Untitled-2the kindness of strangers Untitled-1

Nazadnje urejal/a lizzy monroe Pet Jul 26, 2013 7:20 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh Go down
https://ashes-to-ashes.forumsl.net
jake davenport
time is running out
time is running out
jake davenport

Število prispevkov : 36

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 4:36 am

when you have time... milo ventimiglia pretty please. smitten3 
Nazaj na vrh Go down
siobhan fellowes
i saw a fallen angel times ago
siobhan fellowes

Število prispevkov : 117
Kraj : edinburgh, scotland

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 4:56 am

oh and can i ask for some kate bogucharskaia. :3
Nazaj na vrh Go down
-
love is lost on you
love is lost on you
-

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 5:41 am

milo ventimiglia for jake. smitten3 

the kindness of strangers 1the kindness of strangers 2the kindness of strangers 3
    the kindness of strangers 4the kindness of strangers 5the kindness of strangers 6
    the kindness of strangers 7the kindness of strangers 8the kindness of strangers 9
    the kindness of strangers 10the kindness of strangers 11the kindness of strangers 12
    the kindness of strangers 13the kindness of strangers 14the kindness of strangers 15

Nazaj na vrh Go down
-
love is lost on you
love is lost on you
-

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 7:41 am

kate bogucharskaia for siobhan. SHE IS SO BEAUTIFUL. smitten3

the kindness of strangers 1the kindness of strangers 2the kindness of strangers 3
    the kindness of strangers 4the kindness of strangers 5the kindness of strangers 6
    the kindness of strangers 7the kindness of strangers 8the kindness of strangers 9
    the kindness of strangers 10the kindness of strangers 11the kindness of strangers 12
    the kindness of strangers 13the kindness of strangers 14the kindness of strangers 15
Nazaj na vrh Go down
siobhan fellowes
siobhan fellowes

Število prispevkov : 117
Kraj : edinburgh, scotland

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 7:45 am

I KNOW, RIGHT!? :3 and they are so beautiful! :3 thank you darling, smitten1 
Nazaj na vrh Go down
carley everett
angels walk among us
angels walk among us
carley everett

Število prispevkov : 83
Kraj : new orleans, lousiana;heavens

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 8:18 am

omg i love your graphics, lilycollins for me pretty please:smitten1: smitten1
Nazaj na vrh Go down
-
love is lost on you
love is lost on you
-

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 9:14 am

lily collins for carley. smitten3

Nazaj na vrh Go down
connor ackles
all the way from hell
all the way from hell
connor ackles

Število prispevkov : 42
Kraj : hell

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 11:09 am

first of all, your art is freaking amazing *-*
and i just need some new avatars..sooooo

jensen ackles :Dpretty please
Nazaj na vrh Go down
carley everett
angels walk among us
angels walk among us
carley everett

Število prispevkov : 83
Kraj : new orleans, lousiana;heavens

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 9:23 pm

omg i god i totally love them !!! smitten1 
Nazaj na vrh Go down
-
love is lost on you
love is lost on you
-

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 10:13 pm

jensen ackles for connor. smitten3 

Nazaj na vrh Go down
connor ackles
all the way from hell
all the way from hell
connor ackles

Število prispevkov : 42
Kraj : hell

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptyPet Jul 26, 2013 10:53 pm

omg thank you :$ they're perf!!
Nazaj na vrh Go down
jake davenport
time is running out
time is running out
jake davenport

Število prispevkov : 36

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers EmptySob Jul 27, 2013 3:39 am

lizzy monroe je napisal/a:

milo ventimiglia for jake. smitten3 

hvala, super so ;]
Nazaj na vrh Go down
Sponsored content

ObjavljaNaslov sporočila: Re: the kindness of strangers   the kindness of strangers Empty

Nazaj na vrh Go down

the kindness of strangers
Nazaj na vrh 
Stran 1 od 1

Permissions in this forum:Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
ashes to ashes :: and it makes me wonder :: 
there walks a lady we all know,
-
Pojdi na: